KLIENDITEENINDUS:


Telefon: 0407580258

E-post : asiakaspalvelu@tallitukku.fi


Võite jätta sõnumi ka kontaktvormi kaudu!

Kui teie küsimus ei ole kiireloomuline ja ei puuduta tellimusi või tagastusi, võite saata meile sõnumi Instagramis @tallitukku või Facebook Messengeris.


Meie eesmärk on vastata teie e-kirjale võimalikult kiiresti, tööpäeviti 48 tunni jooksul.

Oleme tööpäeviti avatud 11-00-15.00, vastame kontakti päringutele ka väljaspool neid kellaaegu.


Meie kontori aadress:

Holkonkyläntie 71
63610 TUURI



Palun vaadake allpool kõige sagedamini esitatavaid küsimusi:


Küsimus 1. Ma kaotasin oma tagastusvormi - mida nüüd teha?


Kui olete sisse loginud, saate tagastusvormi välja printida tagastusvormi vahekaardilt. Ilma tagastusvormita ei saa tooteid tagastada
See tagastamisvorm on eelnevalt tasutud, seega ei pea te toodete tagastamisel postikulusid maksma. Te lihtsalt annate oma paki lähimasse postkontorisse ja märkige meie tagastamisviitenumber, mille leiate tagastamisvormilt või küsite seda meie klienditeenindusest
Kui vajate lisateavet tagastamise kohta, võtke palun ühendust meie klienditeenindusega

Küsimus 2. Minu soovitud toode on minu suurusest otsas - kas seda on veel saadaval?


Vajadusel täiendame tooteid, kui need on tehasest veel saadaval ja tegemist ei ole lõpetatud tootega. Hooajalised värvid on tooted, mis tulevad tavaliselt üks kord laos ja mida müüakse kuni nende lõppemiseni - ja mis ei ole tehasest saadaval. Püüame alati hoida hobusesööta laos. Kuid aeg-ajalt on kaubasaadetised hilinenud või toodete müük on valesti hinnatud, sellisel juhul toimub varude taastamine tavaliselt 2 nädala jooksul - tavaliselt varem.

Küsimus 3. Kas olete minu tagastuse kätte saanud?


Klientide tagastuste saabumine postkontorisse võtab aega 2-14 päeva, mis loomulikult mõjutab töötlemisaega. Kui tagastused on kätte saadud, töödeldakse neid tavaliselt kohe, kuid hiljemalt nädala jooksul. Kui pärast tagastuse saatmist meenub, et olete unustanud täita kõik vormilõigud, saate puuduva teabe saata kontaktvormi abil
Kui olete Walley'st tellinud ja ei ole veel arvet tasunud, siis võtame tooted arvelt maha ja teie kontonumbrit ei ole vaja märkida.