Veebipoe tarnetingimused


Kehtib alates 21.04.2017. Tellides nõustute nende tingimustega.

Üldine teave veebipoe kohta
Veebipoes olevaid tooteid müüb Tallitukku. Müüme tooteid täisealistele eraisikutele ja Soome äritunnistusega ettevõtetele. Toodete hinnad sisaldavad käibemaksu. Jätame endale õiguse muuta hindu ja saatekulusid

Tellimiseks
Reeglina tellitakse tooteid interneti kaudu Jerone.fi-st ostukorvi kaudu. Enne toodete tellimist peate registreeruma kasutajaks ja täitma registreerimisvormi oma nime, kontakt- ja arveldusandmed

Kõik tellimused kinnitatakse e-posti teel, kus on märgitud tellimuse hind, tarnekulud ja tellitud tooted. Tellimuse kinnituse saamiseks peate tellimuse esitamisel esitama oma e-posti aadressi. Klient nõustub iga tellimuse puhul kehtivate tarnetingimustega.

Tellimuse kinnitus
Saadame teile tellimuse kinnituse e-posti teel, millega saate vajadusel tutvuda
- tellimuse number
- arve kogusumma
- tellimuse kogusumma
- makseviis
Te saate oma tellimuse sisu kontrollida ka meie veebisaidi kasutajakonto kaudu.

Tarneaeg
Postitame tooted iga tööpäev, seega on toodete kogutarneaeg vaid 1-2 päeva.

Tarneviis ja tarnetasud
Tarnekulud määratakse kindlaks saadetise kaalu järgi. Lõplikku veokulu näete tellimuse vormistamisel. Raskem saadetis maksab alati veidi rohkem. Alla 35 kg kaaluvad tellimused toimetame kohale pakiautomaadiga, postipakiautomaadiga, kirja või maksekirjaga. Üle 35 kg kaaluvad tellimused toimetame kohale Express Multi-Package'ina või kaubaalusel, Roll-on-Roll-off, EUR Pallet või FIN Pallet kaubaalusel, sõltuvalt saadetise kogumahust ja kaalust. Pakke saab jälgida saadetise numbri järgi. Lisateavet Posti pakiveo võimaluste, tasude ja kättetoimetamisviiside kohta leiate Posti kodulehelt. Te võite tooted kätte saada ka meie Tuuri pealelattu või tulla meie kauplusesse Tuuri Portti ärikeskuses Tuuris asuvasse kauplusesse.

Tagastamistingimused
Kliendil on 30-päevane tagastusõigus. Tagastamisõigus kehtib ainult kasutamata ja müügikõlblikele toodetele, mis on originaalpakendis. Palun lisage tagastusele hoolikalt täidetud tagastusvorm. Kliendi omaosalus tagastamiskuludes on 4,90 €, kuid 0 €, kui tegemist on tootmisveaga või tarnija veaga. Kui tellite arve alusel, lisage see summa arve kogusummale.

Kauba tagastamisel tuleb kasutada postiteenuse või reisibüroo ettemakstud kliendipagasiga tagastusteenust - me ei hüvita kliendile muude saatmisviiside kaudu tekkinud tagastamiskulusid! Me ei võta vastu tagastusi, mis on saadetud rohkem kui 30 päeva pärast kohaletoimetamist. Kui tagastamine on aktsepteeritud, tagastatakse raha otse teie kontole pärast tagastuse kättesaamist ja töötlemist või kantakse tooted teie arvele.

Võtke kindlasti kviitung kliendi tagastamiseks. Me tagastame kaotatud esemete hinna ainult siis, kui oleme saanud tõendi selle kohta, et olete esemed postkontorile üle andnud.

Tagastamise aadress
Tallitukku
Holkonkyläntie 71
63610 Tuuri

Transpordiprobleemid ja defektsed tooted
Kui toode on transpordil kaduma läinud, kahjustatud või kliendile on tarnitud vale toode, tuleb kliendil veast viivitamatult teatada, kasutades selleks siinset kontaktvormi või helistades klienditeeninduse numbrile 0407580258

Teade vale tarne või vigase toote kohta tuleb esitada 30 päeva jooksul pärast toote kättesaamist. Kui pakend on postkontoris kahjustatud, tuleb tootest viivitamatult postkontorile teatada

Muud
Jätame endale õiguse muuta oma tarnetingimusi. Klient peab enne tellimuse esitamist kontrollima kehtivaid tarnetingimusi

Tallitukku käsitleb kõiki kliendi andmeid rangelt konfidentsiaalselt

Me jätame endale õiguse muuta hindu, sulgeda kliendikontosid ja tühistada või lõpetada tehinguid ilma ette teatamata. Tehingu tühistamine või tagastamine ei too aga kunagi kaasa mingeid rahalisi kulusid tarbijale, kui Soome tarbijakaitseseaduses sätestatud tingimused on täidetud. Kahju korral jätame endale õiguse tagastada toodete eest kuni kogu hinna koos postikuludega, kuid hea klienditeeninduse huvides võime tagastada rohkem.

Kui te ei saa oma tellimusele postkontorist järele tulla, võite allkirjastada volikirja usaldusväärsele isikule, kes saab teie paki postkontorist kätte, tõendades oma isikut. Kui annate sellest meie klienditeenindusele teada, võime ka pikendada kättesaamise aega, et teil oleks aega oma pakile järele tulla.
Nõudmata jäänud paki eest võtame 8,90€ kohaletoimetamistasu

Tootepildid võivad sisaldada kergeid varjevigu

Eripakkumiste puhul, nagu näiteks Osta 3, maksa 2, lõpeb pakkumine, kui osa tooteid tagastatakse. Kui tagastate ühe kolmest tootest, maksate kahe toote eest, mida säilitate, täishinna. Pettuste vältimiseks jätame endale õiguse nõuda kliendilt postikulude väärtust tagastatavast summast, kui tellimuse väärtus ületas algselt tasuta saatmise piirmäära, kuid kliendi poolt säilitatavate toodete väärtus jääb alla tasuta saatmise piirmäära. Kui tellimusele kohaldati protsentuaalset allahindlust, võetakse tagastatud toote tagasimaksmisel arvesse protsentuaalset allahindlust ja see ei ole võrdne toote diskonteerimata hinnaga