MILLISED ON MAKSEVÕIMALUSED?

Saate maksta Walley arve/kaasmakse, PayPal, Apple Pay, Google Pay, MobilePay, Pivo, ülekande ja Paytrail või VivaWallet abil, kasutades oma internetipanga ID-d. Lisateavet makseviiside kohta leiad siit.


MILLISEID TARNEVIISE PAKUB TALLITUKKU?

Pakiteenused Reisimine ja logistika, Postipakk, Postipakk, Kiirpostiteenus koju ja kaubaveoteenused.


KUI PALJU ON KOHALETOIMETAMISE TASU?

Saate näha kohaletoimetamise tasu, kui lähete kassasse, see varieerub sõltuvalt toodetest.


KUI PIKK ON TARNEAEG?

Tavaline tarneaeg on 1-3 tööpäeva.


KAS TE TARNITE KA VÄLJAPOOLE SOOMET?

Jah, me teeme seda. Palun valige oma asukoht lehe ülaosas.


KUST MA SAAN OMA PAKI KÄTTE?

Jälgimiskoodi või saabumisteatega lähimast postkontorist teie asukohas või teie valitud kohas. Võtke kaasa isikut tõendav foto. Pakiautomaati pandud tellimused võetakse kätte teie valitud automaadist, kui see ei ole täis.


MIKS MINU SUURUS EI OLE SAADAVAL?

Kui te ei leia soovitud toodet, on see välja müüdud. Püüame varusid täiendada nii palju kui võimalik. Sageli varume hooajalisi tooteid ja reeglina me ei täida varusid, kui need otsa saavad. Püüame siiski hoida sööta alati laos, kuid aeg-ajalt viivad näiteks viivitused kaubaveoga meie varud nulli.


KUIDAS MA TEAN, MILLIST SUURUST MA PEAKSIN TELLIMA?

Enamiku toodete kirjeldustes on juhised õige suuruse leidmiseks, kuid kui soovite veenduda, et suurus on õige, võite saata meile e-kirja siin, küsida nõu meie veebitoest või helistada meie klienditeenindusse. Kui annate oma pikkuse ja kaalu, on meil lihtsam aidata teil õiget suurust leida.


KAS MA VÕIN TULLA TOOTEID JÄRELE VÕTMA VÕI PROOVIMA?

Jah, saate. Te saate tellimuse ette tellida ja kui te maksate ette, saate oma tellimuse kokkulepitud ajal kättesaamiskattelt kätte. Võite tulla ka meie Tuuris asuvasse lattu või meie kauplusesse sisseoste tegema ajavahemikus kell 9-15, kuid tasub siiski eelnevalt helistades aeg kokku leppida. Kohapeal saate maksta sularahas ja kaardiga makseterminalis. Teejuhised sihtkohta leiad siit.


SOOVIN TOODETE MÕÕTMISI?

Kui soovid toodete täpsemaid mõõtmeid või suurusjuhendit, võta meiega ühendust kas live-chati kaudu, helista meie klienditeenindusse või kasuta bändi vastuvõtu vormi.


PRAEGUSED KAMPAANIAD JA ALLAHINDLUSED

Kõige lihtsam viis kehtivate konkursside, kampaaniate ja sooduskoodide leidmiseks on jälgida meid sotsiaalmeedias Facebookis ja Instagramis.


MIS JUHTUB, KUI MA EI VÕTA OMA PAKKI VASTU?

Palun andke meile eelnevalt teada, kui te ei saa oma pakile järele tulla. Siis saadetakse see tagasi meie lattu. Pärast kättesaamatut postitellimust võidakse teid ootele panna.


KAS TOODETEL ON TAGASTUSÕIGUS?

Toodetel on kaugmüügiseaduse alusel 30-päevane tagastusõigus alates tellimuse kättesaamise kuupäevast. Tooted peavad olema kasutamata, hinnasiltidega ja oma pakendis. Kohandamine on lubatud, kuid mitte lubatud. Tagastamisõigus ei kehti avatud sööda, aluspesu, kosmeetika või kõrvarõngaste kohta hügieenilistel põhjustel. Võtame tagastamistasu, mis on võrdne teie osaga postikuludest.


KUIDAS TAGASTADA OMA TELLIMUS?

Palun täitke hoolikalt tellimusega kaasasolev tagastusvorm. Seejärel viige pakend postkontorisse ja märkige, et tegemist on kliendi tagastusega Natural Chia Ltd-le. Seejärel on tagastamine teile tasuta. Üksikasjalikumad tagastusjuhised leiate siit.


OLEN TELLINUD ARVE, KUIDAS TOIMUB TAGASTAMINE?

Kui tagastate kogu tellimuse, siis maksate ainult tagastamistasu 4,90 eurot, millele lisandub arve esitamise tasu. Kui tagastate osa toodetest, saate kas ise tagastatud toodete väärtuse arvelt maha arvata või oodata, kuni tagastust töödeldakse ja saate uue, ajakohastatud arve e-kirja teel. Me ei krediteeri teie kontot, kui te ei ole arvet juba tasunud.


KAS MA SAAN MUUTA OMA ARVE MAKSETÄHTAEGA VÕI MUUTA SELLE OSAMAKSUKS?

Partii kuupäevaga ja osamaksuga seotud küsimustes soovitame teil pöörduda otse Walley klienditeeninduse poole.


KAS MA VÕIN TAGASTADA MÜÜDUD TOOTEID?

Jah, saate, kui need vastavad muidu tagastamistingimustele.


KUI KIIRESTI SAAN OMA RAHA TAGASI?

Üldreeglina menetletakse tagastusi kohe, kuid mitte hiljem kui üks nädal pärast tagastuse jõudmist meieni. Selleks on vaja, et tagastusega oleks kaasas kontonumber. Palun pidage meeles, et klientide tagastuste saabumine posti teel võtab aega 2-14 päeva.


MILLINE SUMMA TAGASTATAKSE MINU KONTOLE?

Kui tagastate kogu tellimuse koos kõigi toodetega, siis tagastatakse teie kontole tellimuse kinnitusel näidatud kogusumma. Kui tagastasite ainult osa oma tellimusest, tagastatakse tagastatud toodete väärtus, millest on maha arvatud saatekulud ja kõik arve-/postikulud. Sooduskoodiga tehtud tellimuste puhul tagastame toodete tegeliku väärtuse.


KAS MA SAAN TOOTEID ÜMBER VAHETADA?

Vahetada saab, kui teatate meile eelnevalt, millist toodet või suurust soovite vahetada, ja me broneerime tooted teile ette. Võite ka tagastusvormi veerus vahetustaotluse esitada ja kui suurus on saadaval, saadame selle teile.


OLEN UNUSTANUD OMA KASUTAJANIME/PAROOLI - KUST SAAN UUE?

Teie kasutajanimi on e-posti aadress, millega te registreerusite. Uue salasõna tellimiseks klõpsake üleval nupul "Logi sisse / Registreeri" ja seejärel tekstil "Unustasid oma salasõna?".


KAS MA SAAN TELLIDA TELEFONI VÕI E-POSTI TEEL?

Jah, saate. Makseviisidena on aga lubatud ainult postimüük ja arve.